Asiakkaamme suosittelisivat meitä muille – MAB Powertecin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

MAB Powertecilla pyrimme keräämään palautetta asiakkailtamme jo projektin aikana ja tavoitteenamme on implementoida muutokset aina mahdollisimman pian. Vuoden lopussa asiakkaamme saavat vastata asiakastyytyväisyyskyselyyn, josta saamme paljon tärkeää palautetta kuluneen vuoden projekteista.

Kyselyssä asiakkaamme arvioivat mm. laatua, joustavuutta ja yhteydenpitoa asteikolla 1-5. Vuonna 2019 saimme jälleen loistavaa palautetta ja keskimääräinen tuloksemme oli 4,3. Erityisesti asiakkaamme olivat sitä mieltä, että suosittelisivat meitä muille, sillä tästä kohdasta saimme tuloksen 4,7!

Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja samalla kehitämme myös palautteen keräämistä sekä muutosten implementointia. Toimintamme perusta on asiakaslähtöinen palvelu ja pyrimme siihen, että projektit saatetaan loppuun asti laadukkaasti ja kestävin ratkaisuin.